ПН-ПТ: 09:00-19:00
СБ-ВС: Вихідний

У кошику порожньо!

Гарантія

Ми завжди йдемо Вам на зустріч, допоможемо у виборі, покупці і рішення будь-яких проблем, пов'язаних з продукцією, купленої в нашому інтернет-магазині!

Дуже просимо, при покупці перевірити товар на відсутність дефектів і комплексність (можна перевірити в описі або керівництві користувача).

На весь товар нашого інтернет-магазину & ​​nbsp; поширюється гарантія відповідно до законодавства України, або гарантія від виробника.

УМОВИ:

При експлуатації товару (в терміни гарантійного обслуговування) виявлені дефекти матеріалу або виробничого браку. У таких випадках Ви повинні звернеться в сервісні центри виробників даної торгової марки. Для звернення до сервісного центру, Вам необхідний збережений товарний чек із зазначенням найменуванням товару і датою покупки.

ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:

  1. в разі якщо пошкодження були нанесені по причини не дбайливого ставлення або через знос;
  2. впливом на виріб високих температур, сонячних променів, а також хімічних речовин;
  3. в разі пошкодження виробу з вини перевізника під час подорожі, поїздок. Ви повинні негайно перевізнику пред'явити претензії не залишаючи вокзал, аеропорт або зону митного контролю.

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ:

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживача", протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, Ви маєте право на обмін і повернення товару належної якості.

Якщо виникає ситуація, коли необхідно повернути товар, ми можемо прийняти його назад. Повернення здійснюються такими способами:

  • самостійно в офісі безкоштовно;
  • нашим кур'єром (чемодан 200 грн, інші товари 100 грн);
  • по НП за рахунок покупця;
  • При обміні або поверненні товару, клієнт приносить його сам в наш магазин або оплачує кур'єрську доставку товару до магазину (додатково упакуйте).

Ви повернетесь грошових коштів за сумою товарного чека, у випадках, перерахованих нижче:

  • товар не використовувався;
  • немає пошкоджень на упаковці, написів;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості;
  • захисні плівки;
  • аксесуари;
  • повна комплектація;
  • збережений ярлик або бирка;
  • товарний чек.

ПОКУПЕЦЬ МАЄ ПРАВО ПОВЕРНУТИ ТОВАР В ДВОХ ВИПАДКАХ.

1. (Стаття 8. Закону України про захист прав споживачів) Товар має істотний недолік.

Під час гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується одним з таких ознак:

  • сервісний центр взагалі не може усунути дефект;
  • сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
  • після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

При виконанні одного з вищевказаних умов, проводиться повернення товару на підставі акту на списання товару, який видається сервісним центром.

В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.

2. (Стаття 9. Закону України про захист прав споживачів)

Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з якихось інших причин не задовольняє вимогам покупця:

  • на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;
  • товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  • збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.